travel@ola.ua Київ
Перейти к поиску тура

Як успішно оселитися в готелі?

Невдале заселення в готель може не тільки стати приводом для написання негативного відгуку про готель, а й спричинити зіпсований відпочинок. Навряд чи комусь сподобається довго чекати заселення у свій номер, а потім ще й виявити там невідповідність заявленим умовам та якісь несправності. Адже цієї прикрий ситуації можна уникнути, дотримуючись кількох простих, але дієвих порад.

Насамперед розберемося з причинами, через які виникають неприємні ситуації при заселенні. Як правило, це недостатня поінформованість про номери готелю, в якому Ви вирішили зупинитися або неправильна поведінка під час заселення.

Щоб уникнути складнощів та успішно заселитися в готель, необхідно дотримуватись кількох правил:

Вибираючи готель, зверніть увагу на рік його будівництва та реновації. У старому готелі навряд чи очікується наявність нових меблів та техніки. Наприклад, у готелях Південно-Східної Азії дерев'яні меблі швидко приходять в непридатність через високу вологість.

Зверніть особливу увагу на опис вибраного номера: душ або ванна, є балкон, знаходяться фен, сейф та інше необхідне приладдя в номері або за ними потрібно відправлятися на ресепшен, чи є в номері кондиціонер, інтернет і все те, без чого особисто Ви не уявляєте комфортного відпочинку. Якщо для Вас важливим є вид з номера, подивіться на категорію: номер може бути, наприклад, deluxe sea (з видом на море), deluxe pool/garden (з видом на басейн або сад) або deluxe (без конкретного виду).

Перегляньте фотографії туристів в інтернеті. Такі фотографії допоможуть краще побачити реальну атмосферу в номері.

• Якщо час заселення в готель призначено, наприклад, на 14:00, а час виселення з готелю — на 12:00, то з 12:00 до 14:00 проводиться прибирання номера перед приїздом нових гостей. Тому в разі раннього прибуття в готель будьте готові до того, що відразу Вас можуть не заселити , і деякий час доведеться почекати.

• Зайшовши в номер, насамперед перевірте відповідність заявленому опису: чи вигляд з вікна, чи все на місці, чи справна техніка. Якщо щось не працює або не відповідає категорії заброньованого номера, одразу змінюйте його. Інакше пізніше довести, що все так і було на момент Вашого заселення буде складніше.

• Невеликий подарунок адміністратору часом здатний творити чудеса. Скільки заплатити на ресепшені – кожен вирішує сам, але 10-20 доларів зазвичай допомагають отримати хороший номер у готелі. Звичайно, все залежить від конкретної людини, яка Вам трапиться, але спробувати все-таки варто.

Крім того, є ще кілька моментів, які корисно знати.

Заселення раніше призначеного часу можливе , якщо є вільні номери заброньованої Вами категорії. Цю інформацію можна дізнатись у адміністратора на ресепшені.

Іноді під час бронювання невідомо, яке буде ліжко (одне велике або два маленьких) або який вигляд із вікна. У такому разі менеджер може зробити примітки до заявки , вказавши Ваші побажання. Наприклад, King size bed, якщо Вам потрібне велике ліжко, twin beds, якщо потрібні два окремі ліжка, або sea view, якщо Вам хочеться споглядати море зі свого номера. По можливості Ваші побажання будуть враховані.

Roh - це розміщення на розсуд готелю в номерах, наявних на даний момент. За такого варіанта розміщення Ви не знаєте, в номер якої категорії Вас заселять. Це може бути як звичайний стандарт, і розкішний делюкс. Перевага такого розміщення найчастіше у привабливій ціні.

Якщо Ви їдете до весільної подорожі, попросіть менеджера вказати у примітках honeymooners . Дуже багато готелів готують приємні сюрпризи для молодят: наприклад, дарують шампанське та фрукти або влаштовують романтичну вечерю.

Ми сподіваємося, що ці невеликі поради будуть Вам корисні, і бажаємо Вам завжди зупинятися у найкращих номерах найкращих готелів!

Комментарии

2 комментария

Спасибо за Ваш отзыв!

римма 03.01.2015

обязательно читайте отзывы об отеле прежде, чем купить путевку и смотрите фотографии туристов. отзывы часто нудные и длинные - сколько кусочков мыла, сколько раз улыбнулся лифтер и тд, складывается впечатление, что отдыхают одни бухгалтеры и налоговики, но, по моему опыту, это дает общее впечатление об отеле.

Анна 26.11.2013

Очень полезная информация. Спасибо!